zbargo

  • ۰
  • ۰

سریال از یاد رفته اورجینال

سریال از یاد رفته اورجینال

شماره مجوز 155/3021478
فروش سریال از یاد رفته کامل با کیفیت عالی پخش از شبکه یک سیما

شبکه یک سیما از شنبه شب پخش سریال «از یاد رفته» را به کارگردانی فریدون حسن‌پور آغاز می کند. این سریال مضمونی اجتماعی دارد و روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب «مرتضی» در طول مدت 40 سال است.

به گزارش جام جم آنلاین، علی لدنی، تهیه‌کننده این سریال ویژگی اصلی آن را پرداختن به موضوع «انسان»‌ می‌داند و می‌گوید: سریال« از یاد رفته» در واقع داستان انسان در شرایط و موقعیت‌های گوناگون است و این‌که اگر در این دنیا کار خوب یا عمل بدی از او سر بزند نتیجه آن را همین‌جا خواهد دید. شخصیت اصلی ما در این سریال، در آخر عمر می‌کوشد به نوعی خود را از اعمالی که در طول عمرش مرتکب شده تطهیر کند، بنابر این به طورخودخواسته به مداوای بیماران جذامی می‌پردازد.

وی درباره ویژگی‌های دیگر سریال هم گفت: «از یاد رفته» تلاش می‌کند به واقعیت نزدیک باشد. چنین ماجرایی ممکن است برای افراد دیگری هم اتفاق افتاده باشد. از آن گذشته، از یاد رفته یک سریال بومی است، یعنی با فرهنگ اصیل ما ارتباط دارد. همچنین ما در این سریال از لوکیشن‌‌های متفاوتی استفاده کردیم که مخاطب دوست دارد آن را ببیند.

لدنی با اشاره به موسیقی خاص سریال هم گفت: ضبط موسیقی این سریال در اوکراین انجام شده و کوشیده‌ایم از موسیقی الکترونیک در آن استفاده نکنیم.

نقش مرتضی را محمدرضا فروتن بازی می‌کند. مرتضی که در یکی از روستاهای شمال متولد شده و زندگی ساده‌ای دارد عاشق دختری به نام گلرخ می‌شود که سطح زندگی خانواده‌اش با او متفاوت است. با وجود مخالفت‌های خانواده گلرخ، او (گلرخ) خانواده‌اش را مجاب می‌کند که به این ازدواج رضایت دهند. بعد از کشمکش‌های بسیار این اتفاق‌ می‌افتد و آن دو زندگی جدیدشان را آغاز می‌کنند.

با تشویق‌های گلرخ، مرتضی مصمم می‌شود که تحصیلاتش را ادامه دهد. او با جدیت و ممارست به تحصیل می‌پردازد و موفق می‌شود در رشته پزشکی قبول شود. او به دانشگاه و کمی بعد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می‌رود.

اما زندگی این دو که تاکنون آرام و عاشقانه بوده کم‌کم دستخوش حوادثی می‌شود که تصورش برای گلرخ ممکن نیست. با پیشرفت علمی و تحصیلی مرتضی، جایگاه اجتماعی او هم تغییر می‌کند و این موضوع تاثیری مستقیم بررفتار و اخلاق همسرش دارد. اما این پایان کار این زوج نیست، چرا که رفته رفته پای آدم‌های دیگری هم به میان کشیده می‌شود.

از آنجا که این سریال قرار است راوی یک داستان 40 ساله باشد، بازیگران مختلفی نقش یک شخصیت را در دوران‌های مختلف بازی کرده‌اند. مثلا نقش جوانی مرتضی را عمار آقایی بازی می‌کند و سپیده خداوردی نقش جوانی گلرخ را و فاطمه صادقی هم ایفاگر نقش میانسالی‌های وی خواهد بود.

فریدون حسن‌پور این سریال را براساس رمانی نوشته خود، جلوی دوربین برده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به ظرفیت‌های قصه و حضور بازیگران نام آشنا و مختلف، هنگام پخش بتواند نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند.

کار تصویربرداری این سریال از سال 88 آغاز شد و سال گذشته به پایان رسید. لوکیشن‌های این سریال در تنکابن، تهران، کاشان، اراک و کشور اتریش بوده است.

به‌جز بازیگرانی که نامشان آمد بهنوش طباطبایی، رضا ناجی، صادق صفایی، رضا فیاضی، حوریه میرمحمدی، بهمن صادق‌ حسنی، سیاوش چراغی‌پور، مهدی بوستان‌پور، آتیه جاوید، حسین عابدینی، مهران رجبی، سیاوش خیرابی، محسن افشانی، فریبا نادری، سارا منجزی، هومن کیایی و محمدرضا شریفی‌نیا هم در نقش‌های مختلف این سریال جلوی دوربین رفته‌اند.

از یاد رفته در 23 قسمت 50 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما آماده شده و قرار است از شنبه شب ساعت 22 پخش شود.

در تهیه این سریال مدیران تصویربرداری: نادر معصومی (بخش شمال)، ایرج عاشوری(بخش تهران)، مدیران تولید: شهریار شهباززاده (بخش شمال)، سیامک کاری‌نژاد‌(بخش تهران)، طراحان گریم: محمد قومی(بخش شمال)، شهرام خلج (بخش تهران)، صدابردار: حسین بشاش، مدیربرنامه‌ریزی(یوسف روحانی) و مشاور رسانه‌ای: حسین باقریان همکاری کرده‌اند.

علی لدنی، پیشتر تهیه‌کنندگی آثاری چون عمارت فرنگی، تبریز در مه، شب هزارویکم، مزرعه کوچک، روزگار خوش حبیب آقا و روشنایی شهر را به عهده داشته است.

قیمت : 12000 تومان



روش خرید: برای خرید "سریال از یاد رفته اورجینال" ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


1-روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.
2-فرم مربوطه را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.
3-سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.





سایر محصولات :
خرید پستی سریال از یاد رفته اورجینال
خرید پستی سریال خانه ما اورجینال
خرید پستی مجموعه هنر دوبله 3 اورجینال
خرید پستی سریال آسمان همیشه ابری نیست اورجینال
خرید پستی سریال خوش غیرت اورجینال
خرید پستی سریال هولمز و واتسون دوبله اورجینال
خرید پستی سریال آهوی ماه نهم اورجینال
خرید پستی سریال فکر پلید اورجینال
خرید پستی سریال سایه آفتاب اورجینال
خرید پستی سریال سایه تنهایی اورجینال
خرید پستی سریال لبه تاریکی اورجینال
خرید پستی سریال اولین شب آرامش اورجینال
خرید پستی سریال گارد ساحلی اورجینال
خرید پستی سریال در قلب من اورجینال
خرید پستی سریال کرنفورد دوبله اورجینال
خرید پستی مجموعه پشت صحنه دوبله سیما اورجینال
خرید پستی سریال متشکرم دوبله اورجینال
خرید پستی سریال تا رهایی اورجینال
خرید پستی سریال ماجراهای تام دوبله اورجینال
خرید پستی سریال کارساز دوبله اورجینال
خرید پستی سریال زندگی در مریخ دوبله اورجینال
خرید پستی مجموعه فیلمهای کوتاه مستربین دوبله اورجینال
خرید پستی سریال دونالئون دوبله اورجینال
خرید پستی سریال ترکی گمگشته دوبله صداوسیما اورجینال
خرید پستی سریال سه کله پوک دوبله اورجینال
خرید پستی سریال فرات اورجینال
خرید پستی سریال شیدایی اورجینال
خرید پستی سریال تا ثریا اورجینال
خرید پستی سریال در پناه تو اورجینال
خرید پستی سریال پنج روز دوبله اورجینال
خرید پستی سریال سوداگران دوبله اورجینال
خرید پستی سریال وارث اورجینال
خرید پستی سریال رز و وال دوبله اورجینال
خرید پستی سریال به سوی جنوب دوبله اورجینال
خرید پستی سریال 48 ساعته دوبله اورجینال
خرید پستی سریال روزهای زیبا اورجینال
خرید پستی سریال جاودانگی اورجینال
خرید پستی سریال مکتبخانه غیر انتفاعی اورجینال
خرید پستی سریال هاکلبرفین و دوستان دوبله اورجینال
خرید پستی سریال دلیران تنگستان اورجینال

سریال ایرانی به دنیا بگویید بایستدکاملارجینال1023
سریال کارآگاه کوئینگ دوبله اورجینال
گلچین حرف تو حرف کامل ارجینال1034
مجموعه طنز سریال شوخی کردم312
سریال کارآگاهان اورجینال
سریال شمال 60 درجه دوبله اورجینال
سریال دلیران تنگستان اورجینال
سریال او مثبت اورجینال
سریال از یاد رفته اورجینال


کلمات کلیدی :یاد رفته اورجینال رفته اورجینال ریال این ریال یاد رفته بخش تهران بخش شمال روی دکمه رفته اورجینال درب منزل دکمه زیر جلوی دوربین می‌شود مرتضی می‌کند زندگی تهران نمایید
  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • شیدا خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی